cleantooth

Voeg je header hier toe

+62% Meer website bezoekers

In de eerste 3 maanden van de samenwerking zijn de website bezoekers met meer dan 62% toegenomen ten opzichte van de voorgaande periode.

+79% Organisch verkeer

Door consistent te werken aan de organische posities hebben we interesse kunnen wekken bij onze doelgroep en voor een toename in organisch verkeer kunnen zorgen.

Meerdere conversies

Verkopen genereren is bijna altijd het doel van een webshop. Met gerichte funnels en campagnes hebben wij conversies kunnen behalen voor deze sonische tandenborstel.

Ontmoet Cleantooth

Cleantooth is een nieuw merk die sonische tandenborstels op de markt brengt. Deze sonische tandenborstels worden verkocht op hun webshop www.cleantooth.nl. Geboren vanuit een idee van een tandarts wil Cleantooth met deze tandenborstels de mond- en de algehele gezondheid van mensen verbeteren. Wij mochten voor Cleantooth gaan werken aan hun volledige online positionering.

Wat is de doelstelling?

Het uiteindelijk doel voor Cleantooth was en is online conversies genereren. Maar ook de volledige online positionering moest bedacht en gecreëerd worden. Er zijn relatief veel (grote) aanbieders van elektrische en sonische tandenborstels, maar wat maakt dat een potentiële klant kiest voor Cleantooth, en niet voor een concurrent?

Om hiervoor te zorgen zijn we met een doelgerichte aanpak aan de slag gegaan. Met slimme en effectieve marketing creëren we een echte merkbeleving voor nieuwe én bestaande klanten. 

" Sonisch poetsen voor een écht gezonde mondroutine "

Medici-Online heeft de gehele online positionering aangepakt voor Cleantooth. Door slimme data gedreven online marketing in te zetten hebben we van Cleantooth een echt merk kunnen maken mét converterende klanten. 

Onze aanpak

    1. Deze hele reis begint met een kennismakingsgesprek waarin wij elkaars verwachtingen en doelen volledig in kaart brengen. Vervolgens werken wij een uitgebreide situatie analyse uit waarin potentiële kansen verder worden onderzocht. De bevindingen worden vertaald naar een toepasbaar en uitvoerbaar plan door middel van een strategiebepaling.

 

  1. Aan de hand van de strategie en het plan, werken wij de campagnes uit, bepalen we wat de geschikte doelgroepen zijn, analyseren of gebruiken we de beschikbare data uit het verleden en bespreken de hele campagnes met de klant. Ook richten we alles zo in dat alle doelen duidelijk in kaart hebben en ad hoc kunnen raadplegen.
 
 
  1. Hét grote voordeel van online marketing: álles is meetbaar! Daarom analyseren wij dagelijks de eerste resultaten en sturen bij op wat we zien. Alles om een zo goed mogelijk resultaat te behalen.
 
 
  1. Aan de hand van vooraf opgestelde doelen analyseren we het resultaat en verbeteren de campagnes continu om zo het beoogde resultaat te behalen. Kortom, werkt onze aanpak of moeten we nog wijzingen aanbrengen. Als de resultaten goed zijn schalen we op en blijven we de gekozen strategie volgen om zo resultaat te blijven behalen.

Een specialist aan het woord:

Het is écht een enorm leuke uitdaging om voor een merk als Cleantooth aan de slag te gaan. Er komt veel kijken bij het creëren van naamsbekendheid voor een nieuw merk in een concurrerende markt. Om ervoor te zorgen dat dit zo goed mogelijk verloopt en er goede resultaten behaald worden is het aan mijn de taak om goede communicatie met de klant en binnen het team te houden. 

Bij uitdagingen zoals deze is het als het ware ‘puzzelen’ om tot een mooi resultaat te komen. Dat vind ik zo mooi en uitdagend aan online marketing!

Bastiaan Stedehouder

Online Marketeer

Uw marketing. Onze zorg.
Neem hier contact op.

Medici Online

Direct contact met onze zorgmarketing expert Robin?

Bel of stuur een e-mail naar onze online marketing expert Robin. Op werkdagen krijgt u altijd binnen 24 uur een reactie.

Voeg je header hier toe